Често задавани въпроси

Може да направите поръчка по един от следните начини, който Ви е най-удобен:

.

1. Свържете се с нашите колеги на номер: 0889688221

.

2. Направете поръчка през нашия сайт. Гледайте видеото, за да разберете, как става! Натиснете ТУК за видеото.
 
 
 3. Пишете на нашите търговски представители в сайта, като натиснете иконката показана на снимката отдолу.
 

Разсроченото плащане важи за поръчки над 150 лв. Необходимо е сумата от всички артикули да надвишава 150 лв. и може да кандидатствате за изплащане. За да направите поръчка, която да плащате разсрочено във времето, трябва да изберете един от двата варианта: UniCredit или TBI Credit. Те ще се появят при приключване на поръчката. За метод на плащане трябва да изберете “УНИ Кредит покупки на Кредит” и да изберете срока на погасяване на кредита. След това ще получите обаждане от кредитор, в което ще уточните детайлите. След като сте одобрени, ние ще изпратим цялата ви поръчка веднага. Процесът отнема 1 работен ден.

Да може да поръчате по телефона. Само се свържете с нас на 0889688221

Не не е нужна регистрация за да направите поръчка.

Да, всички часовници са оригинални. Работим с официалните дистрибутори за страната и успяваме да дадем най-добрите цени. Всеки часовник идва с книжка за автентикация и удостоверяване на качеството. Всеки часовник идва и с гаранция, която ви гарантира спокойствие, докато му се наслаждавате всеки ден.

Да, всяка поръчка над 150 лв. Може да бъде закупена на изплащане. Повече информация можете да намерите в секцията Как да поръчам на изплащане?

При завършване на поръчката можете да изберете най-удачния метод на плащане за вас. Приемаме плащане с дебитна или кредитна карта, покупка на изплащане през лизингова компания (UniCredit или TBI Credit) или плащане на куриера при получаване.

За всяка поръчка над 150 лв. предлагаме безплатна доставка. За останалите поръчки може да се възползвате от безплатна доставка с куриер OK Express до точен адрес. Останалите доставки са по цени на избраната от вас куриерска фирма и в зависимост от начина на плащане и това дали искате да бъде доставено до адрес или до офис на куриера.

Съжаляваме да го чуем. Моля да се свържете с нас по някой от каналите, упоменати в секцията Контакти. Ще се радваме да ви съдействаме за да отстраним проблема ви възможно най-бързо. 

Ние поемаме гаранционно и извънгаранционно обслужване на всички часовници закупени от нас, а също така можем да съдействаме за ремонт и на други часовници при нашите часовникари.

Връщането/Заменянето на модел става много лесно и без излишни въпроси от наша страна. Условията един часовник да може, да се върне е той да бъде в търговски вид (да няма следи от носене по него, драскотини и други поражения причинени от външни фактори), да пазите касовата бележка, кутия, упътване, гаранционна карта и всичко останало, с което е пристигнал при доставката. Ако имате допълнителни въпроси или нещо не ви е ясно, може да се свържете с нас през един от посочените канали в страницата контакти.

Сумата се възстановява изключително лесно. Изпращате ни продукта с наложен платеж и преглед. След като колегите го получат и прегледат дали всичко е наред с него и отговаря на условията за връщане, вашата сума се възстановява на следващия работен ден и вие може да я вземете от офиса, от който сте ни го изпратили. Процедурата по възстановяване на сумата за продукта, който сте върнали е в период до 7 работни дни в зависимост от метода на връщане и плащане. Ако имате затруднения, винаги може да се свържете с нас от данните в страницата с контакти.

Да, всички часовници пристигат в кутия, която може да бъде използвана директно за подаряване. Също така е удобна за съхранение на часовника. Така той ще бъде предпазен от прах и нараняване.

Допълнително имаме колекция от дървени кутии, които може да добавите към поръчката си. С тях часовникът може да стане акцент на работното ви място, тоалетка или работно бюро.

Всеки предлаган от нас часовник идва с гаранция, която е упомената в описанието му. Към всеки от часовниците можете да закупите 1 година допълнителна гаранция, която ви дава спокойствието, че ще имате още цяла година, без да мислите какво може да се случи с часовника ви.

С куриерите, с които работим, имаме сключени договори за изплащане на Наложени платежи (НП) чрез пощенски паричен превод (ППП, т.е. по банков път) на стойност дължимата сума и това ни освобождава от задължението да издаваме касов бонов (КБ). Затова призоваваме вас, нашите клиенти, да пазите Разписките за ППП. За клиенти, изискали издаване на фактури, въпросните Разписки за ППП заменят КБ, прикрепят се към счетоводния документ и се представят в счетоводството по този начин без никакъв проблем.

Имате специфичен въпрос, можете да пишете в чата.Ще се радваме да отговорим.

1Call Now Button